Strona główna / 7 powodów, dla których warto korzystać z gadżetów reklamowych

7 powodów, dla których warto korzystać z gadżetów reklamowych

Od długopisu z umieszczonym logo przez kalendarze, kubki, parasole i torby na zakupy – coraz więcej firm w procesie budowania wizerunku sięga po wręczane klientom i kontrahentom drobne upominki. Biorąc pod uwagę, iż są one opłacalną formą promocji, trudno się temu dziwić. Koszty produkcji są niewielkie, w odróżnieniu od efektów, jakie można za ich pomocą uzyskać. Wszystkim przedsiębiorcom, którzy zastanawiają się jeszcze, czy warto postawić na gadżety reklamowe, przedstawiamy kilka argumentów przemawiających za takim rozwiązaniem.

  1. Zbudowanie każdej relacji, również tej z klientem, wymaga czasu. Wręczanie firmowych upominków pomaga cały proces nieco przyspieszyć. Ten pozornie niewielki gest może zostać odebrany jako zaangażowanie we wzajemne kontakty i odegrać znaczącą rolę w tworzeniu wieloletniej współpracy.
  2. Stwierdzenie, które mówi, że szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia ma się tylko jedną, obowiązuje również w biznesie. Rozdawanie firmowych gadżetów jest dużym ułatwieniem w pozyskiwaniu nowych klientów. Nawet niewielki prezent może pomóc w przełamywaniu lodów oraz nawiązywaniu konwersacji.
  3. Większość klientów przywiązuje do jakości bardzo dużą wagę. Dbając o atrakcyjność i staranne wykonanie naszych gadżetów reklamowych, przyczyniamy się do budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.
  4. Nikomu nie jest chyba obce poczucie docenienia i wyróżnienia, które towarzyszy otrzymywaniu niespodziewanego prezentu. Takie same pozytywne emocje towarzyszą obdarowywanym klientom, a co najważniejsze przenoszą się one potem na samą markę i mają wpływ na pozytywny stosunek do niej.
  5. Gadżety to na ogół przedmioty praktyczne i uniwersalne – coś, co może przydać się na co dzień i pasuje do każdej osoby.
  6. Klient korzystający z podarowanego gadżetu reklamowego staje się niejako ambasadorem marki i jej żywą reklamą. Skoro dana osoba używa przedmiotu z logo danej firmy, to znaczy, że zaufała jej usługom i jest z nich zadowolona. W ten sposób rośnie rozpoznawalność przedsiębiorstwa i otwiera się kolejny kanał, którym pozyskiwać można nowych odbiorców.
  7. Gadżety reklamowe można rozdawać również samym pracownikom firmy – także i oni z pewnością docenią miły gest i będą bardziej identyfikować się z marką.

Wdrożenie: Strony www Bydgoszcz